maanantai 21. kesäkuuta 2010

mun päivät ei oo luetut

Käsittämätöntä, että tänään on kesäpäivänseisaus. Tai siis, voiko joku oikeasti väittää, että päivät alkaa nyt lyhentyä? Suomen kesä, lyhyt mutta vähäluminen...

Parasta kesäfiilistä vähään aikaan tarjos ehkä viime viikonloppu Tampereella. Tai no: perjantaina pilvistä, lauantaina SUMUISTA (sisällä ja ulkona), mutta sunnuntai hemmotteli aurinkoisella hetkillä parvekkeella. Oon yllättänyt itseni fiilaamalla Tamperetta ja ajatusta siitä, että opiskelupaikka siellä natsaisi. Se oli alunperin hätäinen Plan C, että jos ei nyt minnekään muualle niin sinne sitten ehkä. Mutta pakko tunnustaa, että oon alkanut oikeasti jännittää tuloksia. Syystä tai toisesta (;

Vielä pari viikkoa epätietoisuudessa elämistä ja sit voin alkaa suunnittelemaan mun lähitulevaisuutta. Tällä hetkellä oon tyytyväinen siitä, että duunia Amexilla riittää vielä ainakin puoli vuotta YT-neuvotteluista huolimatta. Oli aika tuskaista löytää itseni tilanteesta, missä en voinut varmaksi sanoa olenko syksyllä työntekijä, opiskelija vai työtön ja ilman opiskelupaikkaa.

Sormet ristiin, happy-go-lucky has always worked so far.

Fiilistely sille, että mulla on nyt Ilosaari- ja Flow -liput inna de pocket:

Big Boi - Shutterbugg by HighestCulture

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti