torstai 21. huhtikuuta 2011

Mitä kivaa siinä on jos ei voi etukäteen hypettää?

Last.fm on loistava keksintö. Harva nettisivusto onnistuu olemaan niin monipuolinen ja yksinkertainen samaan aikaan. Harva asia antaa pienelle musiikkinörtille samanlaista iloa kuin toisten musanörttien maun evoluution seuraaminen, ja mikä parasta, oman musiikkimaun ihailu. Ai että mä kuuntelen hyvää musaa! Meillä on L:n kanssa ollu profiilit siellä samojen puolinolojen nimimerkkien alla jo 17-vuotiaasta asti.. hence the ylikorostunut ug-räppiedustus mun charteissa.

Spotifyssakin on puolensa, mutta mä pelästyin äsken taas ihan helvetisti, kun Pitbull-mainos alko yhtäkkiä huutaa kesken mun rauhallisen Matthew Dear -fiilistelyn. Vastustan kaikesta periaatteessa ilmaisesta maksamista, mikä ilmeisesti antaa Spotifyn jengin mielestä syyn mun kiusaamiseen toinen toistaan infernaalisemmilla mainosrenkutuksilla.

Opiskelun ja sosiaalisten kontaktien välttelyn ohessa oon nyt aamupäivällä tarkistanut tulevaa Flown line-uppia, ja saanut mm. selville oman sopivuuteni (onks se oikea sana? Oon puhunu Last.fm-jargonia niin pitkään etten edes tiedä) kyseisen tapahtuman kanssa. Se on 75% - ei ihan super compatibility, mutta siitä on hyvä jatkaa.

http://www.last.fm/festival/1760212+Flow+Festival



Tulevista esiintyjistä mun sydäntä lämmittää eniten:









Ja niin edelleen. En ole vielä ihan varma miten mun pitäisi suhtautua tähän:



Toisaalta odotan mielenkiinnolla ton megalomaanikon showta, mutta toisaalta takaraivossa kummittelee ajatus siitä, että jos lähdetään tähän suuntaan niin ensi vuonna Flowhun kiinnitetään joku Prodigy. En halua kuulostaa nyt miltään pikkumaiselta hipsteriurpolta, mut... naaahmeean?

3 kommenttia: